Ostukorv

  • (Palun veendu, et oled oma e-posti aadressi sisestanud korrektselt!)

Palun veenduge, et olete peale "Tagasi kaupmehe juurde" valimist saanud oma e-postile automaatse kinnituskirja tellimuse esitamise kohta.
Juhul kui te seda saanud pole, palun pöörduge catering@opera.ee või E-R kell 10-16 tel 683 1371, et tagada tellimuse täitmine.

  • Makseviis:



Tellimistingimused

1. Tellimuse tegemine eeldab piletite olemasolu tellimise päevaks.
2. Tellimus võetakse vastu kuni 24 tundi enne etendust.
3. Tellimus loetakse vastu võetuks alates tasu laekumisest.
4. Tellimusi menetletakse vastavalt nende laekumise järjekorrale.
5. Teatrisaali etenduse tellimus serveeritakse üldjuhul Sinises saalis tellija nimele. Rahvusooper Estonia Catering jätab endale õiguse teha vajadusel muudatuse tellimuse täitmise asukoha suhtes.
6. Hilisemaid kliendipoolseid muudatusi tellimuses aktsepteeritakse vaid võimaluse korral eelneva kokkuleppe alusel.
7. Etenduse ärajäämise korral või juhul kui tellija loobub asendusetenduse piletitest, tagastatakse tellimuse eest tasutud ettemaks tellija avalduse alusel. Avalduse saab esitada 5 tööpäeva jooksul alates etenduse päevast e-postile: catering@opera.ee. Hilisemaid avaldusi ei arvestata.
8. Tellimus alates 20-st inimesest palume saata 3 tööpäeva enne etendust e-postile: catering@opera.ee.

Telli uudiskiri

Telli rahvusooperi uudiskiri, kui soovid teatri tegemistega
kursis olla. Värske info ning heade pakkumistega
uudiskiri saadetakse reeglina välja kord kuus.