Uudised

Rahvusooper Estonia turundussaavutused leiavad äramärkimist Aasta Turundusteo ja Kuldmuna konkurssidel

14.03.2018 / Lisanna Männilaan

tramm_nimega_iha_rahvusooper_estonia

13. märtsil toimus Äripäevas Aasta Turundustegu 2017 žürii koosolek, kus žürii valis esitatud tööde hulgast välja 6 ärikategooria finalisti ning väikese eelarvega kategooria võitjaks osutus Rahvusooperis Estonia novembris esietendunud balleti “Tramm nimega Iha” kampaania.

„Võit väikese eelarvega tööde kategoorias on ehe näide sellest, kuidas leidlike lahendustega saab teha silmapaistvaid ja tulemuslikke turundustegusid ka väga väikese eelarvega,“ ütles Rahvusooper Estonia reklaamijuht Pille Riin Pettai. „On suur au olla Aasta Turundusteo finaalis koos selliste ettevõtetega nagu Tele2, Elisa, Telia, Circle K ja Coop Pank,“ lisas Pettai.

Turundustegu 2017 võitja selgub 28. märtsil Password 2018 galal Nordea Kontserdimajas.

Lisaks kandideerib meie uus visuaal, mille loojaks on disaini- ja reklaamiagentuur Refleks, Kuldmuna konkursil. Sel aastal esitati Kuldmuna tiitlile rekordarv nominente – 719 võistlustööd, mis võistlevad kuues erinevas kategoorias. Kuldmuna konkursi võitjad pärjatakse juba 16. märtsil Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal.

Telli uudiskiri

Telli rahvusooperi uudiskiri, et olla kursis värske info ning heade pakkumistega.
Uudiskiri saadetakse välja kord kuus.