Uudised

Rahvusooper Estonia sotsiaalmeedia leht hinnati hindele A

28.06.2016 / Stina Vürmer

fb cover

Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg uuris, milliste brändide poolt sotsiaalmeediasse loodud sisu on tasemel, kes saavad keskmisest rohkem tähelepanu ning kaasavad paremini inimesi. Analüüsidest ettevõtete sotsiaalmeedia tegevusi, sai kõrgeima kategooria KUMA Design, võludes sotsiaalmeedias tabava minimalismiga. Järgnevas kategoorias oli esindatud Rahvusooper Estonia, kelle sotsiaalmeedia leht sai hindeks A ehk väga hea. Rumberg tõi välja, et antud kategooriasse kuuluvad brändid käituvad sotsiaalmeedias väga professionaalselt. Nende poolt loodud sisumaterjal on kvaliteetselt toodetud – visuaalid on selged ja need käivad kokku brändi identiteediga. Samas kategoorias olid välja toodud mitmed tuntud brändid nagu TransferWise, Swedbank, Telia Eesti, Kalev, Nordica jpt.

Loe pikemalt Best Marketingi kodulehel.

Telli uudiskiri

Telli rahvusooperi uudiskiri, kui soovid teatri tegemistega
kursis olla. Värske info ning heade pakkumistega
uudiskiri saadetakse reeglina välja kord kuus.